Vanaf 1 september nieuwe manier van werken bij reparatieverzoeken

1 september 2020

Vanaf 1 september nieuwe manier van werken bij reparatieverzoeken

Als huurder moest u soms lang wachten op een afspraak voor het uitvoeren van een reparatie. Die lange wachttijd is vanaf nu verleden tijd!

Vanaf nu keuzemenu

Het telefoonnummer blijft hetzelfde: (024) 399 55 55. U komt in een keuzemenu. Toets bij een reparatieverzoek een 1 in het nieuwe keuzemenu van Oosterpoort. Daarna toetst u de 4 cijfers van uw postcode in.

Direct de juiste persoon aan de lijn

Via dit keuzemenu wordt u doorgeschakeld naar KlokGroep of de Variabele. Zij voeren de reparatie uit en maken direct een afspraak met u. Zo zorgen we ervoor dat u zo snel mogelijk geholpen wordt en weer kunt genieten van een fijn huis.

Om deze website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Bekijk ons cookiebeleid. Instellingen Direct Accepteren