Het serviceabonnement

We doen veel voor u zodat u zo fijn mogelijk woont. Maar bij sommige reparaties bent u zelf verantwoordelijk voor een oplossing. Bijvoorbeeld bij een lekkende kraan of klemmende deur. Misschien bent u niet zo handig of heeft u weinig tijd. Dan raden we ons serviceabonnement aan. Dit is ons verzekeringspakket.

Wat doet u zelf?

Wettelijk moet u zorgen voor 'geringe en dagelijkse reparaties'. Het gaat dan bijvoorbeeld om het schoonhouden van filters, afvoerputjes, ventilatieroosters, schoorstenen, goten en verstopte afvoeren.

Maar ook het onderhoud van leidingen, tuinafscheidingen en de carport is voor u. En u bent verantwoordelijk voor het vervangen van kapotte (buiten)lampen, zekeringen, brandmelderbatterijen en ruiten.

Een volledig verzekeringspakket

De kosten van bewonersonderhoud kunnen flink oplopen. Daarom hebben we het serviceabonnement, een speciaal verzekeringspakket. Tegen een scherpe premie voeren we bepaalde reparaties dan snel, professioneel én gratis voor u uit.

U kunt uw serviceabonnement samenstellen uit de volgende drie onderdelen:

  1. een verzekering voor serviceonderhoud
  2. een rioolverzekering
  3. een glasverzekering

Het pakket afsluiten


Kijk voor het volledige aanbod in onze brochure. De brochure vindt u ook in de map die u meekreeg toen u de woning ging huren. In de brochure vindt u het formulier waarmee u deze verzekering kunt afsluiten.